Regulamin sklepu
z dnia
Regulamin sklepu internetowego PERUKI-MONA
I Postanowienia ogólne i definicje
- Regulamin określa zasady sprzedaży i dostawy towarów realizowanych za pośrednictwem sklepu internetowego PERUKI-MONA, zwanego dalej Sklepem.
- Sklep prowadzi sprzedaż towarów dla osób fizycznych oraz dla przedsiębiorstw niezależnie od ich formy prawnej, zwanych dalej Klientami.
- Złożenie zamówienia przez Klienta oznacza akceptację zasad zawartych w niniejszym regulaminie.
- Sklep internetowy PERUKI-MONA jest własnością oraz formą sprzedaży towarów prowadzoną przez firmę „MONA” Artur Traczyk z siedzibą w Łomiankach 05-092 ul. Poniatowskiego 22 o numerze NIP: 524-030-65-86 oraz Regon: 006916272.
- Minimalna kwota zamówienia składanego przez Klienta nie może być niższa niż 65 PLN brutto (słownie; sześćdziesiąt pięć złotych). Powyższa kwota nie obejmuje kosztów dostawy.
- Prezentowane przez Sklep ceny towarów są cenami brutto tj. zawierają podatek VAT , ale nie zawierają żadnych innych podatków i opłat o charakterze publiczno prawnym. Ceny nie zawierają także kosztów dostawy towarów.
- Obszarem działania Sklepu jest obszar Rzeczpospolitej Polskiej.
II Składanie zamówień
- Warunkiem złożenia zamówienia przez Klienta jest jego wcześniejsza rejestracja w komputerowej bazie danych Sklepu. Jest to równoznaczne z podaniem wszystkich danych potrzebnych do realizacji zamówienia lub (i) wystawienia faktury VAT. W rezultacie rejestracji Klient określi swój login i hasło do osobistego konta Klienta. Klient w każdym czasie ma wgląd w swoje dane i możliwość ich poprawienia. Dane Klienta podlegają ochronie zgodnie z ustawa o ochronie danych osobowych.
- Zamówienie mogą składać jedynie osoby uprawnione do zawierania umów w imieniu Klienta.
- Składanie zamówienia polega na dodawaniu do wirtualnego koszyka wybranych towarów, poprzez kliknięcie przycisku „Dodaj do koszyka” umiejscowionego obok zdjęcia towaru Na następnym etapie składania zamówienia Klient wybierze, określony w rozdziale Dostawa, sposób dostarczenia towarów oraz formę płatności, spośród opisanych w rozdziale Płatności. Całe zamówienie jest finalizowane po naciśnięciu przycisku „Zamawiam”..
- Po złożeniu zamówieniu Klient otrzyma automatycznie na podany przez siebie adres email potwierdzenie przyjęcia zamówienia oraz jego numer – potrzebny na dalszym etapie realizacji zamówienia.
- Istnieje możliwość złożenia zamówienia na towary spoza oferty umieszczonej na stronach internetowych Sklepu
III Realizacja zamówień
- Weryfikacja zamówień nastąpi w kolejnych, trzech, roboczych dniach tygodnia. Celem weryfikacji zamówienia jest sprawdzenie dostępności zamówionych towarów oraz sprawdzenie poprawności danych niezbędnych do realizacji zamówienia..
- Po weryfikacji i/lub uzgodnieniach Klient otrzyma pocztą elektroniczna informację o gotowości Sklepu do realizacji zamówienia.
- Realizacja zamówienia nastąpi w dniu jego skompletowania i wysłania do Klienta, będzie to jednocześnie dzień wystawienia paragonu lub (i) faktury VAT. Sklep dołoży wszelkich starań, aby realizacja zamówienia nastąpiła w ciągu 7 dni roboczych od jego złożenia.
- W przypadku wybrania przez Klienta przedpłaty, jako formy płatności realizacja zamówienia będzie wstrzymana do dnia wpłynięcia kwoty równej wartości zamówienia, wraz z kosztami przesłania towaru, na konto Sklepu.
IV Dostawa
- Klient ma prawo wyboru sposobu dostawy spośród wymienionych poniżej:
- za pośrednictwem Poczty Polskiej,
- za pośrednictwem firmy kurierskiej,
- bezpośredni odbiór z magazynu firmy „MONA” Artur Traczyk w Łomiankach 05-092 ul. Łąkowa 55.
- Koszt oraz termin dostawy w przypadku sposobu a) i b) pkt.1 uzależniony będzie od wewnętrznych regulaminów i cennika firm realizujących poszczególne dostawy i jest niezależny od Sklepu. Będzie znany Klientowi przy składaniu zamówienia.
- Koszt dostawy towarów ponosi Klient. Koszt dostawy będzie doliczany do wartości zamawianych towarów.
- Sklep ponosi odpowiedzialność za niedostarczenie zamówionych towarów lub opóźnienie w dostawie, jeżeli wymienione zdarzenia nastąpiły z winy sklepu. Sklep dołoży wszelkich starań do wyjaśnienia problemów związanych z dostawą towarów do Klienta.
- W przypadku, gdy Klient odmawia odebrania zamówionego towaru z jakiegokolwiek powodu, będzie on zobowiązany do zwrotu kosztów przesłania towarów poniesionych przez Sklep na podstawie wezwania firmy „MONA” Artur Traczyk.
V Płatność
- Klient ma prawo wyboru poniższych form płatności:
- gotówką w magazynie firmy „MONA” Artur Traczyk,
- za zaliczeniem pocztowym,
- gotówką przy dostawie przez kuriera,
- przedpłata przelewem na konto firmy „MONA” Artur Traczyk o numerze;
96 1500 1012 1210 1018 2893 0000 w Santander Bank Polska S.A.
- inna po uzgodnieniu.
- Płatności wymienione pod lit. d) pkt.1 powinna mieć zastosowanie dopiero po otrzymaniu od Sklepu informacji o gotowości do realizacji zamówienia.
- Możliwość płatności w drodze potrącenia jest wyłączona.
VI Zwroty i reklamacje
- Zgodnie z ustawą z dn., 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta Klient ma możliwość odstąpienia od zakupu zamówionego towaru w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki - bez podania przyczyny. Informacja o odstąpieniu od zakupu należy wysłać na adres mailowy: kontakt@peruki-mona.pl. Zwracany towar należy niezwłocznie (nie później niż 14 dni od wysłania informacji o odstąpieniu od zakupu) dostarczyć do Sklepu na adres magazynu : Łomianki 05-092, ul. Łąkowa 55 wraz z podaniem numeru dokumentu potwierdzającego uprzednią sprzedaż.
- W przypadku stwierdzenia wad lub niezgodności pomiędzy oferowanym a otrzymanym towarem Sklep przyjmie reklamację do rozpatrzenia. Gdy jest ona zasadna produkt zostanie wymieniony lub zostanie zaproponowany zamiennik. Klient może również wybrać z oferty inny produkt o tej samej wartości lub otrzymać zwrot zapłaconej za reklamowany towar kwoty w całości lub części. Rozpatrzenie reklamacji nastąpi nie później niż 14 dni od jej wpłynięcia.
- Reklamacja powinna być zgłoszona niezwłocznie po wykryciu wad lub niezgodności w formie pisemnej na adres mailowy: artur@mona.biz.pl.
- Reklamacji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne lub wynikłe z niewłaściwego użytkowania produktu oraz naturalnego zużycia.
- Sklep przeleje kwotę za zwracane towary niezwłocznie po ich otrzymaniu od Klienta w formie mającej miejsce przy zakupie lub uzgodnionej z Klientem.
- Kwota zwrotu obejmuje wartość zwracanych towarów oraz koszty przesyłki realizowane przez Pocztę polską SA..
VII Postanowienia końcowe
- Sklep dołoży wszelkich starań, aby oferta cenowa prezentowana na stronach sklepu była ciągle aktualna, a prezentowane towary były dostępne w ciągłej sprzedaży.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu.
- Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Kupującego. Nie może być również w ten sposób interpretowane, gdyż w przypadku niezgodności jakiejkolwiek części regulaminu z obowiązującym prawem Sklep deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu regulaminu.
- Wszelkie spory wynikłe pomiędzy Sklepem a Klientem będą rozstrzygane na drodze polubownej, a jeżeli mediacja nie dojdzie do skutku przez sąd właściwości ogólnej dla firmy „MONA” Artur Traczyk w wypadku przedsiębiorstw lub sąd dogodny dla klienta będącego osobą fizyczną.